ازدواج من و باباییازدواج من و بابایی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
فرشته کوچولوی منفرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

مهرآسا جون(یکی یه دونه مامانی)

کاش هرچی زودتر بیای...

1393/5/29 18:47
نویسنده : مامان ستاره
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...niniweblog.com

چند روز پیش رفتم سونوگرافی ، آقای دکتر گفت که حالت خوبه و روبراهی و الان وارد هشت ماهگیت شدی و آخر مهر یا اوایل آبان ماه دنیا میای و مامانی رو خوشحال میکنی ...niniweblog.com

 

امروز خیلی دلم گرفته و تنهامniniweblog.com بی صبرانه منتظرم که دنیا بیای و واسه اون روز ثانیه شماری میکنم که منو از تنهایی دربیاری بشی همه جیزو همه کس مامان...

خیلی دوست دارمniniweblog.com و روت حساب میکنم منو نا امید نکنی نانازم...

 

پسندها (7)

نظرات (9)

فائزه
29 مرداد 93 20:16
سلام به وبلاگ گل پسرا سر بزنید خوشحال میشم[سلام حتما]
نیلوفر
30 مرداد 93 14:42
فروش عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و .... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
نیلوفر
3 شهریور 93 16:39
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو مناسب برای هدیه و سیسمونی متفاوت و شیک (این عروسک ها بسیار بادوام هستند و به خاطر نداشتن قطعات جداشونده برای کودکان مناسب هستند) به وبلاگم سر برنید http://honarhayeme.blogfa.com/
fatemeh
4 شهریور 93 16:14
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن خیلی خوشحال میشم اگه بیای نظر یادت نره.... منتظرتم.......[سلام باشه حتما ممنون که به وبلاگ دختری من سر زدی]
مامان لیلی
12 شهریور 93 13:34
سلام عزیزم.... روزهای قشنگی رو سپری میکنی و روزهای قشنگتری پیش روته... روزی که دختر نازت توی چشمات زل میزنه و شیر میخوره و روزی که توی آغوشت با آرامش خوابیده و تو داری دستش و گونه هاشو نوازش میکنی... بهت تبریک میگم تو یه مادری ... یه مادر خوشبخت اونوقت تمام خستگی ها و سختی های بارداری رو فراموش میکنی و از کنار عزیزانت از زندگیت لذت میبری . قدم این گل دختر خیر باشه الهی
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
19 شهریور 93 10:47
ای جااااااااااااااان مبارکــــــــــــــــــــــــــه
الی
27 شهریور 93 14:32
http://loux2014.mihanblog.com اگر میخوای ی اتاق نی نی متفاوت داشته باشی به وبلاگ من سر بزن
الی
9 مهر 93 7:08
سلام امیدورام بارداری خوبی رو پشت سر بذارید . اگر دوست دارید اتاق نی نی تون متفاوت باشه ی سر به این سایت بزنید http://idivar.ir/
سارا شکيبا
10 آبان 93 16:48
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___